Thursday, February 14, 2013

Breakfast!!



Ketiadaan ummi di rumah membuatkan aku tampil lebih berani untuk mengembangkan bakat aku....bakat aku dalam bidang memasak! Hahaha >.< Okay, nampak sangat poyo dan menipu! But seriously, I did cook and...... It taste horrible. Worst evaaaaaaaaaa!!! Someone would rather die than having the foooooood I cooked! (X.X) I told ya!

Aku tak suka sangat makan maggi but there's nothing else that I can have for breakfast. So, aku masak maggi kosong celup telur! Hahaha. Dengar pun loya kan? Memang teruk pun rasanya! Jujur, aku cakap. =,=

30 minit telah dihabiskan untuk memasak benda merepek dan akhirnya sinki penuh dengan alatan memasak ( tapi aku nampak macam peralatan bedah siasat pun ada!), baju belum bersidai, and the best part is that I was still in my pyjama! Eeeeeuuuwwww! Fine, please be disgust. Gahaha >.<





Peralatan memasak!! Pelik je aku tengok. Siap ada penapis, pisau dan......penyepit?









Jam di dapur menunjukkan jam 9.00. Aku start experiment pada pukul 8.00! Hahaha









No comments:

Post a Comment