Friday, February 15, 2013

Kejahilan

'hoihoi..rmainye on9..epi'
'huhu...i'm kind or bored..nobody wanna chat with me...pity me :s'
'x gune!!kakakku sembur nivea 4 men dkt baju kite~'
'I've juz cried because of somebody I luv..'

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Kebodohan terserlah! pfft =,=

Siapakah makhluk ini?  Betapa jahilnya makhluk ini! Ya Allah, semoga dia mendapat hidayah dan petunjuk-Mu..

Hahaha. Cuba teka siapa? Itulah.............................................aku!!! okay, silakan gelak. Aku pun gelak guling-guling berselangkan istighfar setelah membaca status-status lama aku kat fb. Urgh, doa mohon dijauhkan daripada perkara yang lebih menjahilkan... baru aku sedar betapa banyaknya kekhilafan aku dulu. Alhamdulillah, Allah membuka mata aku sedikit demi sedikit dan menjadikan aku lebih baik daripada semalam. 

Seriously, aku cabar kauorang baca balik semua status dan komen-komen yang lama. Penghibur hati yang lara. Hahaha. 


No comments:

Post a Comment