Saturday, March 23, 2013

Presents

Haish..mesti orang dah bosan baca blog ni kalau aku asyik tulis fasal hadiah setiap tahun kan? Lalalololulu. Humph...maaflah cik adik dan cik abang, fitrah seorang perempuan menyukai hadiah! Serius, aku rasa hampir semua perempuan excited kalau masuk kedai hadiah kannnnn? Kannnn? Alaaa, mesti ada yang terkinja-kinja, teruja tengok benda-benda comel lepastu kononnya nak beli itu dan ini. Then, tak beli pun akhirnya. Hehe. Ada ke sesiapa yang macam tu? Kalau takda, mungkin aku je yang macam tu...umm... Hee~  *malu*

So, when all the presents are gathered in a place, it seems like no more space left >.<  Lol. Nampak tak deadorant garnier di celahan kotak hadiah? Hadiah tahun lepas but still simpan! Kehkehkeh. Kesakaian Hanin terserlah!  By the way, tiba-tiba rasa pasangan teddy dua ekor ni 'cumelzz pulokz'. Lol. Seriously, comel lah! Siap ada background lagi! Hahaha. The picture frame is my gift from the past year, given by Hayati, the teddy-girl is from my gumball, Aida and the teddy-boy is from someone who gave it to me unintentionally! Serious, itu adalah pemberian yang tidak disengajakan =,= Kisah pulak aku? Hahaha, asalkan benda alah ni comel dan kini milik aku selamanya!! Muahaha! Eh...okay, aku sedar aku merepek! Eh, lagi satu! Aku ada boxing-glove warna biru tapi tak sempat snap gambar lagi abah dah cilok! Hahaha. Abah yang excited lebih jumpa benda tu lepastu minta sambil buat muka teruja jumpa mainan! Abah, itu Hanin punya hadiah birthday! Umm, maybe we can share it.. (U.U) *wajah anak yang solehah dan bertolak ansur*

ps:// still not in the mood but trying to cherish myself is not a wrong thing right?

No comments:

Post a Comment